Jag ska till Washington DC

Japp ni hörde rätt! Jag ska alltså till familjen i Washington DC.
Vad är odsen att man hittar den perfekta familjen efter första matchningen!? Jag var så inställd på att jag skulle få vänta ett bra tag innan jag hittade DEN familjen. Jag tänkte att jag ska ta det lugnt och inte vara så naiv som jag var i första matchningsprocessen.. Haha, ja men det är faktiskt så att man hittar den perfekta familjen på flrsta matchningen! 
Jaa, hur sjukt... för några veckor sen stod jag där och skulle packa väskorna till familjen i NY och nu sitter jag här med uppackade väskor och en ny familj i DC och jag ska åka 24/8 istället för 12/6 som det var från början. Det känns ändå sjukt skönt att jag ska till en familj som jag redan nu känner att jag kommer att trivas i. Men det känns faktiskt väldigt jobbigt att jag nu ska vara hemma hela sommaren, jag som hade ställt in mig på att jag skulle flytta till USA i början av sommaren. Men jag är ändå glad över att jag inte kom iväg till den andra familjen i NY... Och jag tror att detta som har hänt har hänt av en anledning. Så nu får jag göra det bästa av situationen och försöka hitta ett jobb över sommaren och bara umgås med vänner, familj och pojkvännen. 
Ni kan läsa om familjen och matchen HÄR.
1 Kimmey:

skriven

Åh, va kul!
Grattis!

Svar: Tack!! :)
Fanny Westrin

Kommentera här: