#1 Matchen

Mamma, Pappa, Tjej (2), Pojke (7månader), 2 katter
Washington DC
 
 
Denna familj bor mitt i Washington DC. Mamman är svensk och pappan är amerikan. Därför ska jag ha som min huvuduppgift att lära barnen svenska! Skulle jobba alla 45 timmar i veckan. Mån-Fre 9-17:30. 
Denna familj känns ändå bra av det jag kan läsa på deras profil, men de vill att jag ska komma i september och jag känner att det är sent. Men jag ska ge dem en chans och prata med dem så får vi se vad jag känner! Är dem rätt så är dem! Dem skrev i alla fall och ville prata i veckan. Update kommer ;))
1 Kimmey:

skriven

Tråkigt att det inte blev något med din förra familj, men det var kanske lika bra det.
Den här familjen låter spännande :)

Svar: Ja visst gör dem! Mamman var supertrevlig :D ska prata mer med dem idag !
Fanny Westrin

Kommentera här: