Long time no see

Hej allihopa! 
 
Jag lever och jag har det jätte bra här hos min värdfamilj! De två veckorna som jag varit hos min värdfamilj har varit nytt och spännande och därför har jag inte haft någon tid att sätta min framför datorn och skriva. 
Den första veckan så var den föredetta aupairen med mig och visade mig allt som hade med rutiner och området att göra. Hon hade verkligen stenkoll på allt, haha. I måndags så åkte hon vidare till San francisco till sin nya familj som hon ska spendera ett år med. Så hela denna vecka har jag varit helt själv med barnen, vilket har varit helt okej ändå. 2 åringen trotsar som bara den och minstingen skriker så fort man inte bär på honom, men det blir nog bättre, har hört om dem som har det mycket värre. Har träffat endel människor här, den förra aupairens vänner, vilket bara är massa svenskar, sen umgås jag med två andra svenska tjejer här som nyss kommit hit, Hannah kom förra veckan och Jasmine kom hit för två veckor sedan, dock så har hon varit 2 månader i boston innan och sedan valde hon att gå i rematch och hamnade i Washington DC. Trevligt! Sen hänger jag mycket med en engelsk tjej här, vi kom samtidigt till training school och har haft jätte kul! Hon funderar dock på rematch vilket är tråkigt, hoppas hon stannar i DC! 
 
Här kommer också en av de två videobloggarna som jag lovat, denna är resan från Linköping till New york, kommer också göra en video om New York! 
 

Resan till New York (1280 x 720) from Fanny westrin on Vimeo.

Kommentera här: