85 dagar

Sitter här nu och tänker på att mina dagar i Sverige och tryggheten snart är över,  vilket är ganska läskigt,  85 dagar kvar sen drar jag mot nya äventyr. Till en främande familj. På tal om familjen så pratade jag med dem igår,  om allt och inget, barnen pratade och visade mig massor med saker. 
Jag frågade även dem om jag fick lägga upp bilder och så. Tänkte att det var bra att fråga, eftersom att vissa inte vill det av olika skäl. 
Dem sa att jag fick lägga upp saker och så, men att jag skulle vara lite begränsad med vad jag skriver och visar, och det har jag självklart respekt för :) 
Men tänkte i allafall visa er en bild på sötnosarna jag ska spendera tid med.

Elsie och Kenna
1 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

Söta :)

Vet hur du känner, jag har bara 56 dagar kvar idag.. Helt sjukt vad tiden springer iväg!

Svar: ja visst är dem söta!! Hur är din värdfamilj med bilder och så?
gud vad kul! Hur känns det? :D
Fanny Westrin

2 Kimmey:

skriven

sv: De vill inte att jag visar bilder, eller berättar vad dem heter eller så. Så därför kommer jag bara skriva deras första bokstav när jag skriver om dem. :) Men det är sånt man får respektera, förstår att de inte vill ha hela sitt liv och bilder på deras barn på internet.

Det känns faktiskt bra, har än så länge inte blivit jättenervös än. haha :)

Kommentera här: