Matchat!! :D

I'm going to new york baby!
 
Yes, jag har nu matchat med min familj :D Ska alltså till match nummer #3, som betsår av mamma, pappa, två tvilling tjejer på 5 år. 
Jag är hur glad som helst! 
Innan jag matchade så tänkte jag nog att jag inte ville vara i en storstad... hehe, men nu blev det New York! hahaa, För världens bästa familj bor där. I New york, Brooklyn, Willamsburg kommer jag alltså att spendera ett år! :D Det är ungefär 10 minuter med båt till manhattan.
 
Kan inte bekriva hur glad jag är just nu.. 
KRAM
1 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

Åh va kul! :)
När åker du??

Svar: ja verkligen jätte kul!
Den 15 juni åker jag!
Har du hittat familj än ? och när åker du? :)
Fanny Westrin

2 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Åh, det är ju inte såå lång tid kvar ändå!

Ja, står lite mer info om familjen på min blogg :) Men jag åker den 18:de maj och sen vidare till Denver, i Colorado, den 21:a maj :)

Vilken förmedling åker du med? :)

Svar: Grattis! :)
Cultural Care aupair, du då?
Fanny Westrin

3 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Skandinaviska :)

4 Josefine ♔:

skriven

Men så roligt! Och vad himla häftig upplevelse i livet :D

Sv: Jaa men eller hur! Älskar också inredning, men som vanligt är ju oftast det man vill ha ganska så dyrt så man får ta det successivt ;)

5 Sanna:

skriven

Hej!
Grattis och var otroligt roligt att du har matchat!! Vet själv hur det känns, UNDERBART. Kände bara att jag var tvungen att skriva eftersom jag också precis har matchat, och så ser jag att vi åker samma datum och dessutom till samma ställe!!! Vilken förening åker du med? Jag åker även med en av mina bästa vänner (i Boston hamnade hon), vi åker med Skandinaviska Institutet :)

Svar: åhhh gud vad kul för dig!!
Ja helt underbart att matcha, åker med cultutal aupair. S
Ska du också till brooklyn!? Eller bara new York?
hur gammal är dina barn barn du ska ta hand om?
Fanny Westrin

6 Sanna:

skriven

Yes! Kensington tror jag om jag förstår Google Maps, så de är längre ner, men ändå Brooklyn!!! Två barn, en flicka som fyller 8 och en pojke som precis fyllt 4. Okay, är Cultural Care bra? Hade lite funderingar hos alla innan. Undra hur de olika föreningarna gör med flyg osv, hade varit kul att mötas :)

Svar: jaa :D
okej, jag ska bo o en lägenhet precis där färgan går över till city!
ja helt okej, varken bra eller dåligt är min erfarenhet! hur är skandinaviska institutet? :)
ja, hade varit riktigt kul alltså! vart bor du i Sverige?
Fanny Westrin

Kommentera här: