#3 update!

Skypade med både mamman och pappan idag! Det kändes så sjuuukt bra. Det är verkligen så som vissa aupairer säger att man ska inte gå på ansökan, utan ge alla en chans oh faktiskt prata med dem. 
Dem har haft 6 aupairer innan, så dem vet vad det handlar om. Det är också rätt skönt att dem vet hur strukturen ska se ut för att det ska fungera. 
Riktigt härliga människor, speciellt pappan, dem va öppensinade med humor. Gillade även deras sätt och syn på barnuppfostran. Mamman hade även pluggat endel psykologi vilken jag är väldigt intresserad av, kanske kan dela en och en annan tanke!
I alla fall så tyckte dem att min engelska var "excellent", haha, vilket gjorde mig glad men samtidigt förvånad. Tyckte att jag stammade och höll på, tappade bort mig mitt i meningar. Antar att det var nervositeten, men dem förstod. 
Vi ska i alla fall prata igen på lördag och då kommer jag få träffa barnen också! 
 
Jag har fattat tycke för denna familjen och hoppas att det håller i sig, de bor ju ändå i New York ;)
1 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

Hoppas det går vägen för dig! :)

Svar: hoppas jag med ! :D
Fanny Westrin

Kommentera här: