Framme

Nu är jag framme på Aupair skolan och allt har gått bra.! Jag kom hit 01:00 på natten till idag och fick ungefär 3 timmars sömn. Har även haft lektioner hela dagen idag så är slutkörd. 
Tycker det har varit sjukt jobbigt, har varit trött och grinig hela dagen, men ändå måste man ju hålla humöret uppe för att det är nya människor man måste vara trevlig hela tiden och dessutom har det varit massa ny information. Och på det har det varit skit dålig mat så har knappt ätit något, har dock ingen aptit ändå. 
Känns inte som att jag är i new York eftersom vi är på ett sorts campus på long Island, så det är ungefär det jag sett.. lever som i en bubbla här och det är som om jag kommer att stanna här för evigt. Det är även dåligt wifi här, så jag får vara glad om jag får iväg det här inlägget.

Har filmat massor hela vägen hit, så jag tänkte att jag ska sätta ihop en video när jag kommer till familjen på fredag, så håll ut! Tänkte även lägga till bågra klipp från new york som vi ska till på torsdag. 
Bloggar från mobilen just nu, så bilder får ni senare. Har en bild på skolan som vi är på just nu!


Kommentera här: